fredag 17. mai 2013

Hysterisk 17. mai i år igjen

Vi har tilbrakt dagen i Oslo sentrum og fikk noen hyggelige timer sammen med Koseministeren og frue og da blir det alltid myyye latter og moro.  Det tar som oftes bare ett minutt før vi skriker av latter hele gjengen. I dag startet det hele med fotografering i Borregården. Jeg ble så fasinert at den nydelig jenta ved min side og etter å ha snakket litt med henne spurte jeg om å få ta et bilde av henne. Hun har så fin uniform, ikke helt ulik en jeg selv hadde en gang. Da starter det....   hun har en bror som også gjerne vil være med og "noen" finner raskt ut at jeg skal avbildes sammen med begge barna i mangel av mine egne.  Disse to passer fint "i familiebilde". Det blir hysteriskt, vi rekker å ta et bilde av gutta før vi jentene skal avbildes. Ett går fint. Så finner vi ut at to pantertanter ikke er spesielt feslig og før vi vet ordet av blir det "Rent a kid" og noen ungdommer kommer villig til og blir med på bilde. To blir til ti og dermed vil hele gjengen være med, det hele ble veldig morsomt og disse ungdommene var superhyggelige.


Rent a Kid an make a Familyfoto





Pantertanter i byen


Kjell Bjarne og Elling







"Klassebilde"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar